..sebab

  1. Masih di opis ketika orang lain sedang seronok dalam perjalanan pulang ke kampung halaman. (Yang dah sampai kampung tu takyah ceghita lah oke! )
  2. Baru lepas hantar En MNI ke airport. He is among yg dalam perjalanan ke kampung halaman lahh. Dan meninggalkan saya terkontang-kanting di opis. Ergh! Iya, sape suruh aku tak cuti hari ni. Koje serupa macam tak koje. Hemmph! (Aku patut balik JB ptg ni oke. But remember the blardy A**A*** yg postpone flight daku?. Tertekan. )
  3. Saya sakit gigi yang amat sangat. Bisa yang menyengat2. Dentist dah suh saya operate gigi bongsu yang tumbuh mennyenget ni. Tapi aku takot dan sampai skrang tak buang2 pun. Akibat : selalu bisa yang meneybabkan aku tegolek2 dan rasa nak hentak suma gigi bagi patah, then tempah gigi palsu.
  4. Aku sedih la weh balik kampung lambat !
  5. Aku sedih la weh balik kampung lambat !
  6. Aku sedih la weh balik kampung lambat !
  7. Aku sedih sebab tiba di kampung halaman pada malam raya (iaitu esok malam) pada jam 835pm.  Sob sob sob.

Apa-apa pun, Selamat Hari Raya to all. Have a safe journey back home. Make sure kawal pemakanan, calorie intake dan tahap kolestrol anda. XOXO.

Dan aku minta maaf zahir dan batin (Bukan dah ada entry selamat hari raya ke b4 ni. Nampak sangat aku meroyan nak balik raya kan! )

eid2

