And it hurts me really really bad.

Incident was taken place in our Orked.

MNI: Yang, sy nak bagitahu something ni.

Me: Iya, sy tau. Awk nak gi KL kan esok. (Sambil membuat muka tak suka, sebab apparently aku kena tinggal lagi kan. And Encik ini sellau sungguh bgth aku sangat last minute yang dia kena travel)

MNI: Ehh. Takk. Memang sepatutnya kena gi KL esok. Tapi sy tak pegi. Ni cita masa sy nak kuar amik awk tadi.

Me: Oh iya.. Knapa masa nak kuar?

MNI: Sy nampak tanda hitam depan Orked. Orked kena gesel oleh kereta yang park sebelah tu tadi.

Me: Whatttt???? ( Orked ialah tak pernah lagi ada scar ke apa, even calar balar pun takde ok. And she is accident free sejak aku adopt dia)…….. dan aku macam nak jerit maki maki hamun sapa yang gesel Orked.

That area is a reverse parking area. So, kau susah sangat ke nak kuar bajet betol2 sampai boleh gesel keta aku. Kalau aku jumpa keta yg gesel Orked tu, siap lah aku calar-calar kan keta kau. Marah sungguh ni.

And pada ketika itu, aku sangat emosional. Tak pasal2 En MNI yang jadi mangsa. Kebetulan, on that day, he did not pick me up for lunch. So maknanya Orked tak bergerak dari kedudukan parking asal semenjak pagi.Kami naik satu keta besama 2 org sahabat yang lain. Aku sampai hari ni kata, ‘Kalau awk amik saya time lunch tu naik Orked, mesti Orked dah bergerak dan tak park sebelah keta yg gesel tu. Mesti Orked takde tanda hitam yg besar ni.’ Padahal takde kene-mengena pun kan (Err, tapi ada betol jugak sikit kan..kan?)

And the next day, he passed me his handphone and showed me this one pic. Guess what? He got this one car with white BIG scratch on the front bumper. Mungkin kereta itu yang menyebabkan calar besar di bumper Orked. Sebab Orked kan putih, and that mark on that car is freaking white! Eee geram. AKu marah En MNI kenapa tak calarkan keta itu. Wahh sangat pendendam aku ini walaupun tiada bukti kukuh.

And I really want to put up those pics, both Orked and kereta hitam yang disyaki menggesel Orked. But those photos are in MNI’s hp and he is now offshore. Urghh its freakin’ Sunday baby!

Nanti aku upload untuk awareness supaya jangan mendekati kereta hitam itu. Aku dah pangkah suma keta hitam Gen2 ke Pesona ntah (sorry kepada pemilik2 lain kenderaan ini). I didnt even bother. The most important thing, it has that blardy white mark.

Aku tertekan.

Picture1

