What do you expect to spend your weeknd here? No GSC, TGV, Pavilion, IKEA and The Curve. Hoh. Maka haruslah kita shift the activity dengan sesuatu yang mencintai alam. Or back to nature lah lebih kurang. ( But Dil, aku nye aktiviti bukannya sepetang di Zoo Negara ke ape oke! :p Hahaaa. Atau cinta kami berputik di Taman *ape-ntah-u-know-what-i-meant*. Ekeke ).

Memandangkan aku ni skrang ni bandar minyak, we went up the Canada Hills just to appreciate the sunset here. Disamping melawat the Grand Old Lady. Tatau ape? Itulah first well yg org jumpa minyak onshore.

This is the view of the whole Miri city. Bangunan tinggi tu lah yg boleh kata paling tinggi di sini. At least tak panas apa tade bangunan tinggi melangit banyak.

This is the view of the whole Miri city. Bangunan tinggi tu lah yg boleh kata paling tinggi di sini. At least tak panas apa tade bangunan tinggi melangit banyak. Itu la bangunan tpt tinggal aku skrang.

Sunset in Miri

Sunset in Miri

Ni lah dia the Grand Old Lady

Ni lah dia the Grand Old Lady

Dalam pada aku sibuk amik gambar dan macam jakun tak penah naik situ kan, sila teka ape yg En MNI lakukan?

Makann??

Makann??

Yess. Dia ialah makan oke. Haha. Kat memana pun dia harus makan. Kalau aku balik KL dan korang tak kenal aku sebab aku dah double my current size, kau tahu lah siapa yang harus bertanggungjawag menyebabkan aku gemok. Hohoh.

Apa-apa pun, I luv him much 🙂 Nasib dia ada sini tau. If not, aku dah pengsan kesengalan di sini.

Sudah. Melodi dah start beb. Kau tanyalah aku program TV tu, aku dha hafal dah suma dari Isnin-Ahad. Most of the time aku mmg depan TV.

Toodles~

