Life is like a box of chocolates. Lalala~ Sounds great huh.

Well, i suddenly think of people in the elavator. We know the fact that there is definitely no mobile coverage in it, why bother to press your keypad and stuffs? Takkan lah smepat nak main game pulak setakat turun beberapa tingkat kan? Heh.

Btw I think sebab dalam lift kan senyap. So kalau seseorang itu terasa macam control-control dalam lift, then she/he will be playing with her/his phone. It’s so true you see. tak percaya cuba korang observe.LOL.

Oh kehidupan di sini mengajar aku utk ke dapur dengan kekerepan yang lebih. Kalau tak, hari-hari lah kau makan mee jawa lah, mee-oh-sgt-popular-tp-aku-lupa-nama-dia, and whatnots. Even though my cooking skill masih di paras amatur, its better than never huh? AT least tadelah aku terkontang-kanting ke dapur apabila kawen kelak. Wah what a statement.

And yeahh. Di sini aku pulang kerja dengan punctual ok. Cukup 8 hrs kerja , aku akan balik dengan senang hati. Lalalala~

Malam ini dating dengan Noor di kedai barunya. Mari makan free dan tak payah masak. Yesza.

Chiao.

