Aku ni pendendam orgnya. I can forgive, but never forget. Live with it, but at least I admit.

Been trying hard not to be one.At times, I do think I’m not. But later on, apabila perasaan itu dtg kembali, baru aku sedar, oh berdendam lagi rupanya aku. Well I guess better to try than tak sedar diri langsung kan.

Say Im bad. Like I care.

Maka tolonglah jangan cari pasal dengan aku, untuk membantu aku to at least forgive and forget. Sebab kalau takda makhluk yang sengaja buat aku darah tinggi, harus la perasaan dendam itu tidak dtg kan.

Dalam hidup aku yang menjangkau suku abad ini, aku dah buat somebody suffered. No, not something that I’m proud of. Aku kadang-kadang terfikir,apalah nasibnya dia itu,rasa bersalah, tapi bila fikir lagi skali, aku rasa hey man, u deserved it. If he/she (taknak lah aku reveal di sini kan) kata dia amat bahagia sekali pun sekarang, aku berani kata, jauh di ujung ati dia tu, pasti ada perasaan tidak tenang dan menderita. Tipu lah kalau kau kata aku ni tidak ada memberi kesan langsung pada kehidupan kau sekarang. Hoh. Melainkan kau hilang ingatan secara kekal.

Aku jugak telah mengakibatkan dia tidak dapat mengharungi hidupnya seperti yang diharapkan. Apa yang dia plan, semuanya terbengkalai. Kalau kau terbaca pengakuan aku ni, dan terasa like you are the one that I’ve been mentioning, I myself not sure whether or not to apologise. Because until now, I know at heart that I should not to. And you know it as well for God sake!

Maaf, entry ini berbaur emosi. Hooh.

Well, I was caught to attention with this article in the Sun yesterday.

20090217_065

Lelaki sekalian, jangan stress sangat dengan kerja oke! Sangat bahaya. Heehe.

Past sentence: EN MNI is a workaholic. Syg, manage your work and time ya. I heart you so much.Wink Wink.

