..bersama rakan taulan.

As promised, aku masak laksa. Walaupun ada yang meragui kebolehan aku memasak. Hoh kurang sopan oke.

Aku tak pakar masak-memasak. Tapi setakat nak bagi org makan, boleh sgt lah. But nak agi En MNI makan, ada sket tidak confident. Sebab takut dia benchmarking my dishes dengan masakan kedai Kerana dia ialah sangat berjiwa besar terhadap makanan. Dari confident, trus hilang self esteem aku. Lagi-lagi kalau asam pedas melaka. Harus tak aku pegi kelas memasak? Hoh.

02-06-02-09-happy-hours-at-melati

02-06-02-09-happy-hours-at-melati1

Best tahu, lepak rumah. Makan-makan, tgk DVD, main monopoly, main card, bergossip, makan lagi, munching and yada-yada-yada. Indah lagi bersantaian di rumah,daripada keluar memenatkan otak dengan manusia macam-macam pesen di luar sana.

