….wordpress kena ban kat ofis aku weyh?

Ni apa kes?

forbidden

Ini harus ada makhluk yang menyampaikan kepada pihak yang tertentu tau. Aku tak suka lah makhluk itu. Kan aku dah tak boleh update blog disamping blog hopping apabila terasa stress di ofis.

Alaa percayalah, kalau suka hati membrowse internet berMega-Mega byte pun, kami tetapp buat kerja. Kami tahu lah bersikap professionalism (tapi integrity kurang lah sebenanya. Hoh). Well, kau org ingat aku selalu merambu time ofis kah? Pandailah..Aku sangat taknak bukak wordpress di ofis ok. Tapi bila stress haruslah aku mengambil sedikit masa.

Tapi tahu tak, most of the young ones, bukak facebook hari-hari di opis. Sebab I think makhluk yang seharusnya tahu pasal site yg wajib di ban itu are not yet aware on it. Tunggulah bila pembrow-san facebook sudah menular dan tidak dapat dibendung, maka ketika itu harus wajib kena ban. Padan lah muka semua org tak boleh merambu-ramba masa kerja. Huk huk. Mati kering kan kami?

Eh hari tu aku gatal-gatal tengok friend list ntah sapa, then terjumpa profile boss aku? Boleyh? Hoh wajiblah tak boleh friend list ada boss. Kang dia nampak kau update or write on others’ wall pukul 10 pagi. Sapa nak jawab dol? Kuang kuang kuang.

Past sentence: En MNI ialah balik esok ! Yeay! Dia mcm dapat membaca hati aku. Lalalala~

Past sentence 2: Aaaa sukaaaa. Finally Kirana made a decision on which way to go utk keluar dari ke-confusan dia. Apa? Kau org tak faham? Memang lah sebab aku tgh cakap pasal cita Renjis Siri 2. Layann oke! Haha.

